jenniferrog.reismee.nl

eerste blog voor deze week...

Helloooo,,,,,

Kiss

dat ik op schiphol door de douane was, voelde het echt wauw nu ga ik echt weg en sta ik op mijn eigen benen. kom ik bij de gate die op mijn ticket staat, is de gate veranderd en moest ik naar de andere kant van schiphol rennen, eerst stond er dat er vertraging was en dan leek het weer dat hij wel optijd zou gaan ik in de stress. kom ik bij de gate is het vliegtuig er nog niet eerst stond er nog een andere vlucht. na 2 uur vertraging zat ik eindelijik in het vliegtuig en waren we in de lucht en ja het opstijgen blijft echt gaaf. soms wat turbeline gehad maar verder geen problemen tijdens de vlucht. maar omdat we 2 uur vertraging hadden wist ik niet zekker of ik de aansluiting zou gaan halen. en ja hoor aansluiting gemist. ik dacht echt tuurlijk dat gebeurt mij weer, en ik praate iets hard op dat ik naar afrika kameroen ga. en een vrouw die hoorde mij het zeggen en die sprak mij aan zij moest ook naar kameroen.

wij zijn met z'n tweeen opstap gegaan en vragen wanneer de volgende vlucht gaat, kut zooi gaat die de volgende dag pas om dezelfde tijd omdat het een lange vlucht is, is er maar 1 vlucht per dag. wij naar de informatie desk om te vragen wat we moeten doen. we werden echt alle kanten opgestuurd. maar uiteindelijk komen we bij de paspoort controle, geen visum wij weer terug visum aangevraagd. en door de paspoort controle eenmaal in Istanbul opzoek naar turkisch aireline om te vragen voor hotel, dat was snel geregeld en we werden met een bus naar een hotel gebracht was midde in de stad. was erg leuk nou ik lag plat hahaha. volgende dag lekker vroeg opgestaan want ik wilde even istanbul in gaan samen met nog een reisgenoot uit equador. was erg gezellig en misschien maak ik op de terrug reis een tussen stop hahaha het was er erg mooi.

we werden om 2 uur opgehaald, en naar het vliegtuig gebracht. daar moesten we wachten op het vliegtuig en jahoor eindelijk was het zover eindelijik in het vliegtuig naar afrika. ik zat naast twee hele vriendelijke mensen die zelf ook uit kameroen kwamen heerlijk mee zitten kletsen. ik kon niet in slaap komen was erg zenuwachtig.

om 00:30 waren we geland in afrika, en warm pff 26 graden. door de douane heen, op weg naar mijn koffers, en meteen me slippers aangetrokken hahah.

gelukkig was ik met inez zij heeft mij geholpen een vriend van haar die kwam haar ophalen en die belde met zijn telefoon naar walter. en daar stond walter eerst me geld om laten wisselen. en dan nog 2 uur in de auto naar Buea. daar aagekomen kwam ik in het questhous maar ze hadden niet verwacht dat ik dan al zou aan komen, ze hadden me later verwacht. dan maar even bivakeren naast een andere vrijwilligster kay. hahah geniaal.

vandaag, heb ik van walter uitleg gekregen waar ik om moet denken en alles en wat ik wel en niet kan doen. daarna kreeg ik een telefoon kaartje om hier te bellen. de mensen zijn hier zo lief, ze zien je stellen je voor en welkom welkom knuffel te gek. kay heeft mij rond geleid in het ziekenhuis en heb daar mijn collegas ontmoet. hele lieve mensen. morgen ga ik beginnen.

nu zijn we bij molico even op het internet. maar echt het verkeerd is hier levens gevaarlijk in de plaats van knipperlicht ofzo nee toeteren en elkaar aan de kant duween hahah went vanzelf.

nou dit was het weer even tot de volgende keer en dikke kussss

Reacties

Reacties

KayleighLisaaa

Wat fijn dat je een goeie reis heb gehad mop!. Ik denk aan je!. Als je terug komt moet je wel het wondertje even komen bekijken en heel veel bij kletsen!. We houden zeker contact!. Dikke kus!!

Esther Beers

Hoi Jennifer je reis was al een hele ervaring op zich. Maar toch op plaats van bestemming gekomen. Veel plezier bij je werk.

ellen

hoi Jennifer, blij dat alles goed is gegaan. Fijn dat je het nog leuk hebt gehad in Istanbul. Heel veel succes morgen en lekker slapen

Henk

Oke nauw gaat het beginnen, veel succes en pas op met slippertjes aan je voetjes er zijn beestjes die mensen niet zo lief vinden......
26 graden, mmm, hier maar net 3 en koud, neem een doos warmte mee...of stuur het op!
Succes daar en gr van allen hier

bianca

Ben Blij dat je veilig aan gekomen bent
en we Houden je in De gaaten op je blog xxx

gerda

Wat een rompslomp jen maar gelukkig ben je aangekomen heel veel plezier meis en geniet ervan

Karin Rodenburg

Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. Heel veel succes. Maar dat gaat jou lukken xxx

elise

Jee wat een verhaal haha en dit is nog maar het begin! Veel succes daar! En alvast een warm en voorspoedig 2015!!

Kevin, Anouk & Mex

Hey stoere chick, leuk om je zo te volgen.
Nogmaals heel veel succes, maar vooral erg veel plezier!!!
Liefs x van ons

Paula Bleeker

Gelukkig lieverd je bent op jou bestemming heel veel leer plezier en ik kijk alweer uit naar jou tweede verslag.
Kus Xxxxxxxx

Kevin, Anouk & Mex

Hey meissie, hoe gaat t daar? Inmiddels je draai een beetje gevonden? De tijd vliegt, alweer bijna maandje voorbij. Zet m op daar!! X

Dennis Josina en Jarno

Al weer even niets van je vernomen...Hopelijk gaat alles goed en vermaak je je...

Liefs van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!