jenniferrog.reismee.nl

weer een verricht en verhaal vanuit cameroen????

Zozo het is al weer even geleden dat ik er wat heb opgezet maar het Internet is niet al te best hier. Ik heb deze afgelopen 4 weken veel mee gemaakt. Ik ben gestart op de medical het was best wel leuk voor de eerste 2 weken maar ik zou er niet nog een keer willen staan er zijn een hoop studente waardoor er weinig te doen is dat is erg jammer. In de eerste week al een feest vanwege oud en nieuw die heb ik Door gebracht met vrienden het was echt super gezellig veel gelachen en gedanst. Ja en toen de 2de week pff was flink beroerd wat bleek een voedselvergiftiging en ik dacht net van de medicijnen af te zijn want in de tussen tijd had ik ook Tromboflycitis. Dus weer aan de medicijnen wel echt balen want kom hier om te werken... De 3 de week was ik begonnen op de maternity zo gaaf veel gezien tot aan keizersnede van begin tot eind en ja het is lastig uit te leggen maat het was heel bijzonder om te zien en het spannendste is dat de baby gaat huilen... in de week heb ik vele baby's gezien ze kwamen voor consult en inentingen wegen en meten. Pff nog ooit zoveel baby op een dag in me armen gehad (70) ... ik ben ook gezellig met kayleigh naar limbe gewandeld was een flink tocht maar erg mooi gebied thee plantages noem maar op... het is hier echt best eng om achter op een bike te zitten je heb geen bescherming niks je zit gewoon in je zomerkleding achterop maar soms kan je niet anders dan met een bike. Maar het is wel gaaf heerlijk.

De 4de week... dat verliep niet zoals ik het wilde voelde me eigenlijk het weekend al niet lekker en maandag fever shaking hoofdpijn noem maar op. Toch maar even langs de dokter gegaan. En wachten op me uitslag kayleigh heeft het voor me op gehaald ik lag geveld in me bed. En ja hoor malaria.!! Dus naar het ziekenhuis en infuus ongeveer 2 dagen erin gelegen de medicatie is goed aangeslagen. Woensdag mocht ik eruit. Moest het nog wel rustig aan doen en me medicatie innemen. En nu voel ik me stukken beter gisteren gezellig verjaardag gehad van een collega en met vrienden en ook nog even uit geweest. Vandaag gaan we ook weer met vrienden opstap gezellig en vannacht komen er 2 jongens vanuit Nederland voor studie ofzo iets. .. volgende week start ik lekker op.de surcigal heb er zin in ik hoop nou dat het over is met ziekte hahha. En ik heb besloten dat ik nog een maand extra blijf het is hier zo geweldig en zulke lieve mensen ze nemen je zoals je bent en ja het is zo ontzettend gaaf. Ik heb ook al gezegd dat ik zekker terug kom...

Nou lieve allemaal dit was het weer even. Dikke kus vanuit cameroen and take care. En bedankt allemaal voor de lieve berrichten. Ik zal wat warmte sturen hoorde Hoe koud het daar is brrr.

Dikke kus

Reacties

Reacties

paula

Hoi lieverd goed om te horen dat het weer goed met jou gaat.
Wat leuk dat je daar zo goed wordt opgevangen.
En veel vrienden hebt, wat een baby,s worden daar geboren.
Veel geluk en plezier daar.
Knuf xxxx de bleekertjes

Sandra

Heey lieve schat fijn te horen dat het weer beter met je gaat en dat je het zo leuk vind daar!! Op 1 dag 70 baby's das wel erg veel!! Ik mis jenatuurlijk nu alleen maar meer omdat je nu langer blijft maar door deze site ben ik toch beetje bij je!! Plus dat jij het leuk vind doet me super goed!! Ik hoop snel weer wat te lezen haha

Liefs van ons drieën

Kevin, Anouk & Mex

Hey Meissie,
Goed te horen dat je opgeknapt bent, je hebt heel wat voor je kiezen gehad. Maar uit alles is op te merken dat je doorzettingsvermogen en enthousiasme bewaard is gebleven. Goed hoor!!!
Geniet lekker van je tijd daar, dat heb je nu zeker verdiend!!

Dikke kus

ellen

Blij dat het beter met je is en dat je het zo naar je zin hebt. Heb je ook al een andere woning? Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!