jenniferrog.reismee.nl

alweer een maandje voorbij

Heloooo lovely People.....

Ja dan zit je hier alweer een maandje jeetje dat gaat echt snel eigenlijk te snel. Gelukkig gaat het met me gezondheid een stuk beter. En weer lekker aan het werk.. Deze 2 weken gewerkt op de surcigal vele wonden gezien sommige erg heftig. Je ziet hier veel bike ongelukken voornamelijk eigenlijk... vorig weekend naar mamenda gereisd we had a occasion from sister Martha de reis was erg lang en erg vermoeiend veel stops en vele controles... uiteindelijk na ongeveer 9 uur reizen aangekomen in mamenda vanaf daar vervoer geregeld naar komboe was ook nog is 3 uur reizen... maar we zijn er gekomen het is een soort school voor nonnen je ziet hier vele jonge nonnen en ze hadden een WARME DOUCHE!! Heerlijk gebruik van gemaakt zo heerlijk dat mis ik echt best wel flowing water en heerlijk kunnen slapen zondag was the occasion from sister eerst een mis van 4 uur was bijzonder maaar lang.... Daarna vele traditionele dansen erg bijzonder om het mee te maken het was echt prachtig... De volgende dag gereisd naar bangem om de twinslake te zien duurde ook weer een hele dag met reizen en overnacht voor een aantal uurtjes in een hotel in nelong vanaf daar de bike genomen naar bangem 2 uurtjes reizen sommige stukken waren echt spannend zit je in je zomerkleding geen bescherming maar jè kan er niet met de taxi komen echt kraters van 40 centimeter of meer pff maar was echt gaaf om mee te maken... De divers zijn de gehele dag bij ons gebleven het was zo prachtig om het te zien en zo gaaf wauw de meeste hebben de foto's gezien maar in the Real wauw... Vanaf bangem terug gereisd naar nelong en vanaf nelong terug naar buea town erg laat in de ochtend kwamen we eindelijk aan en een paar daagjes rustig aan gedaan was erg vermoeiend de reis en het zat ons niet echt mee met de divers maar zijn weer veilig terug gekomen.... vandaag naar limbe geweest to the wild life centre voornamelijk apen chimpansees noem maar op was echt gaaf om te zien hele fijne dag gehad supprr genoten. Dit weekend nog een beetje party en maandag start ik op the theater heb der zin in... Nou dit was het weer eventjes thansk and see u soon take care of youre self and enyoy dikke kuss