jenniferrog.reismee.nl

Nog 4 weekjes

Hellooo.

Zo de tijd vliegt voorbij alweer 2 maandjes weg nog 4 weekjes en dan al weer terug naar Nederland. Er is weer een hoop gebeurt. Veel geleerd en gezien op de theatre vele operaties tot aan keizersnede, borstamputatie. Myomectomie hysrerectomie prostaatectomy noem maar op erg gaaf en ja had dit niet willen missen.

Ook erg gezellige tijd met vrienden en collega's voornamelijk in de weekend feest en gezelligheid. Laast was er FIC firts Internationale carnaval met djs uit Nederland en uit afrika was erg gezellig gelachen genoten.. dr youth day was eg bijzonder om te zien zoveel mensen kinderen volwassenen liepen ze de mash wauw echt mooi om mee te maken. Daarna was de mountin race rennen ze jaarlijks van molyko naar boven de berg en weer naar beneden de snelste doet het in 4 uur tijd nou knap hoor pff doe het ze niet na hahah... afgelopen vrijdag onze send of party gevierd voor alle collega's en vrienden speciaal een traditionele jurk laten maken het was geslaagd er waren vele mensen gegeten gedronken genoten speeches noem maar op topp ga het hier wel echt missen echt een speciale band met de mensen hier opgebouwd. Ben blij als ik weer terug ben want mis iedereen in Nederland ook.. ik heb nu 2 thuis plaatsen. Echt iedereeen ook bedankt voor de interesse in mijn reis supper bedankt.

Deze laaste 4 weken nog lekker werken nu werk momenteel in de surcigal.. Zo mensen dit was het weer voor nu tot snel en een dikke kus vanuit cameroen

esther beers

Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Geniet van je laatste maand.

Kevin, Anouk & Mex

Klinkt allemaal super Jennifer!
Die traditionele jurk willen we zien als je thuis bent, haha
Geniet er nog even van!!!
xx van ons

ellen