jenniferrog.reismee.nl

lest week!!

Hellooo.....

Ja ja nog een paar daagjes en dan weer thuis!! Weh!! Uiteraard mis ik iedereen in Nederland maar dit is echt mijn tweede home!. Veel gebeurd afgelopen weken en veel geleerd.. en veel emergency tot aan keizersnede meningitis ongelukken druk druk op het werk. 20 februari hadden kay en ik samen onze send off party was echt supper gezellig en supper genoten... momenteel is het erg druk in het ziekenhuis, drukke periode..

Veel met vrienden geweest en genoten en gekletst. Laast was er een dag van live build en earth water. Check fb live build. 8 maart was het nationale vrouwen dag, samen met het mount marry staff the march! Was bijzonder om mee te maken en een mooie jurk, traditioneel afrika.

Helaas ook weer ziek geweest combi van gastromitis lage bloedsuiker en voedselvergiftiging.. Gelukkig dat ze goed voor me gezorgd hebben medicatie is goed aan geslagen dus nu weer heerlijk aan het werk en genieten.

Ga iedereen zo ERG missen.. bijna iedereen zegt je mag niet weg je moet blijven.^^ maar kom zekker terug, werken en dan weer terug naar me.vrienden.

Deze laaste dagen die ik nog heb hier. Genieten met vrienden en werken, donderdag night at 00:55 am gaat me.vlucht. tot snel lieve vrienden en familie mis jullie en hou van jullie God bless for Everything en deze ervaring geweldig supper genoten en veel geleerd en gedaan wauw ben echt happy women.

Thanks everyone for follow me on this blog if u have question s ,ask me.

Lieve groeten uit afrika beua, mount marry hospital.